12 mars 2011

Funnen!

Vi gick med bestämda steg till guldsmedsaffären imorse. Sambon med lappen där art.nr. på hans ring stod och jag med öppet sinne för alla ringar. Vi rundade Kalevala, Sandberg, Tillander och ännu en guldsmed som förevisade sina ringar. Ganska snabbt var vi nere i tre ringar, alla gudooomligt snygga! Sen två och till sist kände jag att den ena var MIN! JAG! Den jag skulle ha helt enkelt!

Så till ett helt överkomligt pris fick vi två ringar, gravering samt upputsning av förlovningsringarna. Nu längtar jag som sjutton tills jag får bära min vackra ring :)

Ett stort plus var ju också den superba servicen vi fick vid Salkari!

Ringen jag valde får ni dock inte se förrän efter bröllopet ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Vi var också till Salkari idag och satte in en beställning :D jag har tittat på ringen lääääänge. Försökte nog pröva några andra igen, men nej. Jag skulle ha DEN. Så vi slog till :)

Mitt liv som 2 barnsmamma sa...

Härligt! =) Nästan så ett litet Grattis vore på plats =) Grattis =) Måste kännas riktigt stort att ha den beställd, den ska ju sitta där på fingret sen livet ut =)