21 januari 2011

4 months left - so far..

12 månader före
  • Bestäm datum
  • Gör gästlista
  • Bok kyrka eller annan vigselplats
  • Boka fotograf
  • Boka festlokal
  • Boka vigselförättare
  • Sök inspiration till tema, kläder, smycken och vigselringar
9 månader före
  • Bestäm tema för festen
  • Boka cateringfirma
  • Boka festens underhållning
  • Boka frisör
  • Boka makeup-artist
  • Utse tärna, bestman, värdpar och toastmaster
6 månader före
  • Boka transport
  • Köp brudklänning
  • Köp kläder till brudgummen
  • Köp eller beställ vigselringar
  • Välj tårta och konditori
  • Boka bröllopsresa
Måste erkänna att vi kanske borde börja sätta lite fart nu för det har inte hänt ett dugg på dessa to-do sedan senast... Dock är jag rätt säker på vilken ring jag vill ha, men jag kommer bestämma mig först i början på mars då jag får chansen att se den i verkligheten.

Inga kommentarer: