29 november 2010

Bukett & Ringen

Var via en florist idag som lär göra jättefina brudbuketter. Hade först bara tänkt titta lite på hennes verk o kanske bolla lite idéer. Dock slutade besöket med att jag beställde min brudbukett! Tror den kommer bli så fin :)

Sen provade jag lite vigselringar också, kom fram till att jag ska ta en runda sen nån dag nästa år och prova alla de ringar jag gillat. Har en del lappar med märke/art.nr. här hemma ;) Dock fanns det en som fastnade lite mer än de andra när vi var o provade i fredags. Så vem vet, kanske har jag hittat Ringen?!


6 kommentarer:

Sandra sa...

Eftersom jag är i branchen och gått utbildningen i vasa är jag bara lite nyfiken varifrån du beställt din bukett?! :)

Sandra sa...

En ung tjej eller en äldre kvinna? :) Jag var faktiskt där på praktik förra hösten med den äldre och har haft den unga som lärare i skolan. De är duktiga där! :)

Josefin sa...

Vad kostar en bukett egentligen?:)

katja sa...

kul att få bukett o ring klart.. ni verkar ligga bra till i planeringen

Anonym sa...

Vad roligt att välja bukett och ring! Två av de bästa sakerna :) Lycka till med allt!

/M
www.maxiander.se

johanna sa...

Vilka blommor ska du använda dig av??

När är det dax för bröllop??