14 oktober 2010

Vart går bröllopsresan?

Vart kommer vår bröllopsresa gå, det är den stora frågan. Vi har surfat, jämfört och funderat. Vi har kommit fram till att det gärna får vara sol, värme och bad men kanske inte i hela två veckor. Vi har inte tålamod till det ;) Dock ligger alla ställen vi gärna besöker kring 30+ flygtimmar så man åker nog inte bara en vecka..

Efter lite sökande har vi nu hittat en kombinationsresa till rätt bra pris och sände en förfrågan igårkväll om resan går även sommartid. Fick jakande svar idag och ska nu sända varifrån vi vill åka o.s.v. Kanske bröllopsresan snart är bokad :)

Men än så länge är resmålen hemliga!

2 kommentarer:

Mitt liv som 2 barnsmamma sa...

hej, såg att du kommenterat på min blogg först nu =S ja jisses det finns massor med valser och många fina! om man vill ha något lite med text är denna ett tips http://www.youtube.com/watch?v=MXhJ3oCg3K8

Casa Ottman sa...

Jag har varit i Dubai ...det är superbra. Varmt sol och shoppng lyx och massor att göra om man vill det.
Min bröllopsresa med vigsel går dock till Mauritius i april 2010 då jag gifter mig.
Men åker till dubai sommaren 2011 igen för semester.