02 augusti 2010

Brudväskan

Har från och till försökt komma underfund med om man som brud ska ha en väska eller inte med sig, om det verkligen ska vara en väska eller bara en fin "påse".

Kom på att jag inte klarar mig utan väska, måste ha telefon nånstans, extra smink o sen kommer jag definitivt behöva näsdukar ;) Lika bra att ha en liten väska då.

Har letat från och till men inte hittat nån jag gillar (eller så har det varit priset jag inte gillat). Men idag snubblade jag öven en helt gudomlig skapelse för absolut ingenting! Så nu är min brudväska inhandlad (efter att ha konsulterat mamma & mormor om det passar).

2 kommentarer:

Axi sa...

Int ska man ha väska ;) telefon -> de flesta som kanske vill en nåt är ju på plats på bröllopet, om inte får de vänta om någon vill nåt. Smink -> far du till någon frisör som sminkar eller nåt annat så håll sminket så jättebra. Näsdukar får tärnan ha. även telefon och smink om man vill ha med! ;) hihi!

NiiniOchBuss sa...

De e förståss sant, men jag måste ha en väska bara för att ha då ;) Blir nog galen om jag inte har nånting alls :D