16 november 2009

Dags att prova!

Har varit väldigt tyst här ett tag, beror mest på att jag planerar för fullt för min överraskning åt Min J på vår 5-årsdag som äger rum nästa tisdag :)

Idag smäller det! Bokade tid förra veckan så idag kl. 14.30 ska jag med mamma och prova brudklänningar *iih* Tänk om jag hittar klänningen med stort K, vad ska jag göra då? Vågar man faktiskt köpa klänningen 1½ år på förhand?

Har funderat lite med Min J också om hans klädsel, vi blir bara mer och mer osäkra på vad vi tänkt oss. Skulle vara otroligt häftigt med en skräddarsydd kostym också med foder som matchar vårt färgtema. Dessutom råkar jag veta att han skulle bli sjukt sexig i en skräddarsydd kostym ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är väldigt tidigt ute med att prova klänningar. Men det kan ju också vara bra att veta lite vad man själv tycker om och vad man passar i, det låter mycket att köpa 1½ år på förhand, men när jag tänker efter gjorde ju jag det också :P Men då köpte jag den begagnad och väldigt billigt, så jag kunde inte vänta. Risken är väl att man går upp eller ner i vikt, men det löser man med snörning i ryggen ;)

Du borde som bäst vara på plats och prova. Så lycka till! :)

H. en annan vasaboende som planerar bröllop

Ammi sa...

oho nina, detdär låter ju int såå dåligt ;) Hoppas du hittar DIN klänning :)