04 oktober 2009

Senaste funderingarna

Tror jag nyss fick en lite aha-upplevelse, efter en del strul med tärnförfrågan och osäkerhet gällande bestman så slog det mig plötsligt; Inte vill jag egentligen ha nån tärna! Egentligen vill jag att det bara är Min J & jag som står framme vid altaret, nog finns det alltid nån att placera på första parkett som kan hålla min brudbukett.

Ingen klänningsprovning blev det heller i veckan, det råkade vara endast en försäljare på plats och hon hade hela eftermiddagen bokad. Men vi tar nya tag snart och bokar tid :)

Ska också se om vi skulle hinna och kolla in kyrkan här snart. Är "sambons kyrka" som vi tänkt oss, men jag har inte varit in dit någon gång. Om den är så fin som många säger är det väl bara att ringa dit o se om det går att boka redan :)


Inga kommentarer: