26 augusti 2009

So far - The ring..

Vigselringarna har vi funderat en hel del på, jag skulle gärna se att Min J har två ringar eftersom det idag blivit så vanligt med att båda har förlovningsringar. Det ska synas att även han är gift o inte bara förlovad! Själv har han vad jag förstått varit rätt kritisk till detta, men för nån månad sedan (tror det var i maj) såg vi i en reklam en ring som var fin! Vi kommer dock inte köpa den ur affären dels för att jag inte tror den finns längre när vi väl kommer oss för o köpa o dels för att Min J ska ha utan stenar o det finna knappast. Vi kommer därför specialbeställa ringarna från Tillander och kanske göra några mindre förändringar.

Sa jag förresten att vi ska o kolla på ringen på fredag ;)

Denna för 1350 euro skulle vara nånting, dyrare än klänningen..

Inga kommentarer: